מתנה מקורית לחבר שלי

השמירה על ניצוץ הלהבה בקשר זוגי היא עבודה לא פשוטה, בהתחלה יש התרגשות גדולה ואהבה שורפת, אך עם הזמן מערכת היחסים נכנסת לשגרה יומיומית ומתחיל תהליך של שחיקה, הקשר יכול להתחיל לשעמם, אתם כבר יודעים בדיוק מה בן הזוג עומד להגיד והוא כבר לא מצליח להפתיע אתכם יותר. דרושה תשומת לב והשקעה על מנת לשמר את אש האהבה, יש ללבות כל הזמן את הגחלת ולשמור שלא תדעך.

  1. אף אחד לא מושלם – אל תצפי לנסיך על הסוס הלבן, החבר שלך לא כזה ולא יהיה כזה.
  2. אתם שונים – כל אחד מכם מגיע מעולם שונה, עם מטענים תרבותיים, רקע, חברים ומשפחה שונה, אל תצפו שבן הזוג יתנהג בדיוק כמוכם.
  3. תקשורת טובה – המפתח לדיאלוג טוב בין בני זוג הוא הקשבה אמיתית ועמוקה, תקשורת מוצלחת היא הבסיס לכל קשר, באמצעות תקשורת אישית, ישירה ומכבדת ניתן לפתור בעיות וקונפליקטים המתעוררים כאשר אין הבנה ומתעוררים חילוקי דעות. אין תחליף להרגשה כאשר בן הזוג שלנו מקשיב לנו באמת, בלי שיפוטיות.
  4. עידוד – כל אחד צריך את העידוד שנכון לו. יש כאלה אשר ירצו עצות, הקשבה או חיבוק, אך רוב האנשים זקוקים לכך שנזכיר להם את התכונות בהם הם טובים ומצליחים על מנת להתעודד בשעה מצוקה.
  5.  תקדישו זמן לזוגיות – אפילו אם אתם גרים ביחד, זה עדיין לא ברור שאתם באמת מבלים ביחד, בן הזוג חשוב יותר מהחברים האחרים.
  6. הפתעות קטנות – על מנת לרענן את הקשר, כדאי להפתיע עם מתנות קטנות.
  7. השאירו ספייס – למרות הכיף של להיות ביחד, אפשרו לבן זוג שלכם גם מרחק. אפשרו להם להיפגש לעתים עם חברים אחרים.
  1. סליחה והודאה בטעות – מכיוון שכולנו טועים, חלק חשוב בקשר הזוגי הוא ההבנה שטעינו, היכולת לבקש סליחה והיכולת של הצד השני לקבל את הסליחה ולהשלים.
  2. פרגון ונדיבות – אל תקמצו במלים טובות ומחמאות, הן לא עולות כסף…
  3. בלי משחקים – אל תמדדו את בן הזוג, זה לא חשוב מי התקשר ראשון, או מי עשה מה, הניחו את האגו בצד, אתם רוצים להיות חברים לא יריבים.
  4.  אל תשתעממו – שעמום בין בני זוג הוא אחד המתכונים לכעסים ומריבות
  5.  תפנקו אחד את השני – זה תמיד נחמד להעניק מתנה מקורית לחבר שלי. 

במידה ואת מתלבטת איזה מתנה לחבר שלי לקנות, ועדיין לא מצאת מתנות מקוריות לחבר שלי, אנו ממליצים לך לדבר איתנו על מנת שנוכל להציע את החבילה האולטימטיבית, חבילה שתשלב את כל הפינוקים וההפתעות המיוחדות שלנו. נשמח אם תצרי איתנו קשר בנייד: 054-7255555 (יוסי) או בנייד: 050-8815958 (תמי) או כאן.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם