יום כיף זוגי

נכנסתם למסלול השעמום? האם אתם מרגישים שחוקים? התעייפתם מהשגרה? זקוקים להתניע את הזוגיות? זוגות רבים מרגישים לעתים עייפות בקשר או שמקום העבודה מלחיץ ומתיש אותם, זה הזמן לשבור את השגרה ולצאת ליום כיף זוגי, רעיונות לא חסר, צריך רק לדעת לבחור נכון ופשוט למלא את המצברים באנרגיה.

מה הן האפשרויות ליום כיף לזוג?

האפשרויות הן רבות ומגוונות, חלקן לא עולות דבר, חלקן מושקעות יותר, אך בכל מקרה עצם החוויה להיות ביחד שוב ליום שלם ללא טרדות, היא לב העניין.

אופציות חינמיות או זולות מאד:

חוף הים – אין כמו טיול לאורכו של חוף הים לשפר את מצב הרוח, אפשר ללכת ממש על קו המים, ישנם בארץ חופים מדהימים אשר לא מביישים אף חוף בחו”ל ואפשר כמובן ללכת גם על הטיילת (תל אביב, חיפה). ההנאה מובטחת.

פיקניק – תארזו את כל המצרכים הדרושים, אנו ממליצים להשקיע במוצרים טריים ואיכותיים אשר אתם לא בהכרח אוכלים כל יום (גבינות משובחות, בקבוק יין, מאפים טריים ועוד). תבחרו נקודה עם נוף מרהיב או שמורת טבע יפה וצאו לדרך. ארצנו קטנה, תוך שעה-שעתיים תוכלו להגיע ליעד מרהיב.

טיול אורבני – בוחרים עיר (ירושלים, תל אביב, חיפה) ועושים טיול רגלי או באמצעות סגווי או קורקינט חשמלי באטרקציות שיש לכל עיר להציע: שווקים, מסעדות, תערוכות ומופעים מיוחדים.

אפשרות מרגיעה:

יום ספא רגוע משותף – דרך נפלאה להתפנק ביחד, יום שיכול להתחיל בארוחת בוקר מענגת, השתכשכות בבריכה וטיפולי גוף שונים (מסאז’ים, שיאצו, רפלקסולוגיה ועוד).

 

אפשרויות עם אדרנלין:

במידה ואתם רוצים פעילות אקטיבית יותר, אפשר כמובן להפוך את היום למלא באנרגיה וריגושים.

לונה פארק – תוציאו החוצה את הילדים שבכם החוצה, עלו על המתקנים המפחידים, תאכלו צמר גפן מתוק ותחזרו כמה שנים לאחור.

טיול ג’יפים מדברי – שילוב של השקט הרומנטי של המדבר והעוצמה ומחוספסות של הג’יפ, מתכון מצוין לתגבור הצד הרומנטי של זוגות.

קורס צלילה – לראות את העולם בצורה שונה לחלוטין, שקט אמיתי, דגים מסביבכם, רק אתם והים.

חווית נהיגה ספורטיבית – אין מישהו שלא חולם לנהוג פעם אחת במכונית מרוץ, בעזרת חברת iDREAM קל מאד להגשים את החלום הזה.  

אם אתם מחפשים אטרקציה מטריפה ליום כיף זוגי, חוויה מוטורית בלתי נשכחת, המתאימה לזוגות וליחידים, אנו ממליצים לדבר איתנו על מנת שנוכל להציע את החבילה האולטימטיבית עבורכם, חבילה שתשלב את כל הפינוקים וההפתעות המיוחדות שלנו. נשמח אם תצרו איתנו קשר בנייד: 054-7255555 (יוסי) או בנייד: 050-8815958 (תמי) או כאן.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם