יום כיף לחברות במרכז

יום כיף מוטורי

כיום, כאשר אנשים רבים עובדים במשרדים ויושבים שעות רבות מול המחשב, מומלץ לארגן להם מדי פעם שינוי באווירה, על מנת לחדש את היצירתיות והמוטיבציה של העובדים. השיטה המועדפת על יועצים ארגוניים כיום, היא פעילות חוץ-משרדית אשר שוברת את השגרה, משילה את הפורמליות ועוזרת לגבש את העובדים תוך כדי שיתוף פעולה הדדי ומפרה. יום גיבוש למנהלים ולעובדים אשר מופק בצורה מקצועית ימלא אותם באנרגיה חדשה. יום זה לא מיועד להיות רק יום כיף, זהו יום מעשיר אשר בסופו יוצאים עם ערך מוסף ומגיעים למקום העבודה חזרה עם כלים ורעיונות חדשים.

יום גיבוש לעובדים עוזר ביצירת אווירה חיובית במקום העבודה, משפר את התקשורת הבין-אישית, נותן לעובדים לשחרר לחצים ולצאת משגרת העבודה המתוחה. יום זה מפיח מוטיבציה בעובדים ומביא לשיפור בתפוקה. בנוסף, יום מיוחד זה תורם רבות לתחושת השייכות והנאמנות של העובדים למקום העבודה.

מה כדאי לדעת כאשר מתכננים יום גיבוש?

יום גיבוש טוב מורכב משני דברים בסיסיים, כיף וערך מוסף. בנוסף על החוויה, רצוי מאד שהעובדים יקבלו מהיום גיבוש גם מסרים שאותם החברה רוצה להעביר, לפיכך חשוב מאוד לשלב אטרקציות מגוונות בעלות משמעות. אחד הדברים החשובים ביותר הוא להתאים את הפעילות לאופייה של הקבוצה. 
כמובן שיש לקחת בחשבון את מספר המשתתפים (ביום גיבוש ב iDREAM מספר המשתתפים מוגבל ל40),התקציב שמיועד ליום זה, מה הניסיון שיש לחברת ההפקה ועוד.

מה אנחנו מציעים ליום גיבוש?

חברת הפקה מכינה תכנית עשירה ומגוונת עבור יום הכיף, כאשר מרכז הגיבוש זה כמובן חוויית הנהיגה הכוללת קורס נהיגה מתקדמת אשר נמשך בין שש לשמונה שעות ובחלקו נערך במתחם סגור וחלקו בכבישים ציבוריים. מבחינת תכנים כולל הקורס חומר עיוני ומעשי ובסיומו של הקורס מקבל כל משתתף תעודת משתתף וחומר תיאורטי שיאפשר לו לרענן את המידע מעת לעת. ביום זה נעניק אפשרות למשתתפים לחוות הדרכות בכבישי נהיגה מיוחדים ובנוסף גם תרגול הנלמד באזור סגור ייעודי. ברכבי הספורט והיוקרה של iDREAM. יום הגיבוש כולל ארוחת בוקר וצהריים מפנקות ומושקעות.

אם אתם מחפשים יום כיף לחברות במרכז, יום גיבוש לעובדים בהפקה קפדנית ומקצועית ששמה דגש על כל פרט ופרט, יום שימלא את העובדים באנרגיה, יום גיבוש שהם לא ישכחו זמן רב. הגעתם למקום הנכון! יש לנו ניסיון רב בימי גיבוש לחברות, ומקצועיות רבה בתחום הדרכות נהיגה ספורטיבית. נשמח אם תצרו איתנו קשר בנייד: 054-7255555 (יוסי) או בנייד: 050-8815958 (תמי) או כאן.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם