מתנה לבן זוג ליום נישואין

מזל טוב! יום הנישואין מתקרב! 

יום הנישואין בשונה מהחגים, הינו יום נוסף בלוח השנה של האנשים הסובבים אותנו – יום רגיל בעבודה, יום של מטלות סיזיפיות ושגרתיות. חוץ מכם, אין עוד אנשים נוספים שחוגגים את היום הזה, וקל מאוד לפספס אותו ולהפוך אותו לעוד יום שגרתי ובנאלי.

חשוב מאוד להדגיש את חשיבות היום הזה עבור בני הזוג, לעצור לרגע ולהקדיש זמן אחד לשני ולחזק יל ידי כך את הקשר הזוגי והרומנטי. מתנה לבן זוג ליום נישואין, הינה דרך חשובה להפגין ולהביע את האהבה שלנו ולהראות שהחיבה שאנו רוכשים לו אינה מובנת מאליה.

כאשר מתחילים לחפש מתנה לבן הזוג, כדאי לחשוב קודם האם אתם מעניקים מתנה זוגית ליום נישואין או מתנה שמתאימה רק לו. שתי הגישות יכולות להתאים ומשתנות בהתאם לאופי של בן הזוג, סגנון החיים שלכם והמתנה שאתם חושבים שהכי תשמח אותו ביום זה.

מתנה ליום הנישואין עלולה לגרום להתלבטויות רבות, איך מעניקים לו מתנה מקורית? איך מפתיעים אותו במתנה שהוא לא ציפה לה? איך הופכים את היום הזה ליום מיוחד באמת? 

מכיוון שיום הנישואין הוא יום ששניכם חוגגים, יום שחשוב למערכת הזוגית שלכם, כדאי לחפש יום כיף, בו שניכם תוכלו ליהנות ביחד, בו תחזקו את האינטימיות בינכם, תיצרו חוויות משותפות חדשות, ששנים רבות אחר כך תוכלו לזכור.

מה הן האופציות ליום כיף זוגי?

 

הרעיונות ליום כיף זוגי הם רבים ומגוונים ומשתנים בהתאם לאופיו של הזוג ולשלב בו הם נמצאים בזוגיות. אם זה מתאפשר מומלץ לקחת ביום הנישואין, פסק זמן מהלימודים או מהעבודה מהלחצים של היום-יום, ולהקדיש את היום כולו לפינוק משותף. האופציות ליום כיף זוגי הן:

  • יום ספא רגוע משותף – דרך נפלאה להתפנק ביחד, יום שיכול להתחיל בארוחת בוקר מענגת, השתכשכות בבריכה וטיפולי גוף שונים (מסאז’ים, שיאצו, רפלקסולוגיה ועוד)
  • יום טיול אורבני – בוחרים עיר (ירושלים, תל אביב, חיפה) ועושים טיול רגלי או באמצעות סגווי או קורקינט חשמלי באטרקציות שיש לכל עיר להציע: שווקים, מסעדות, תערוכות ומופעים מיוחדים.
  • יום אקסטרים – לזוגות עם חוש הרפתקני, מומלץ ללכת על אטרקציות מסעירות כמו: צלילה משותפת, צניחה חופשית או יום נהיגה ספורטיבית.

 

אם את מחפשת , מתנה בלתי נשכחת, מושקעת וייחודית, שמשלבת אטרקציות לזוגות ליום הולדת, או ליום נישואין, אנו ממליצים לדבר איתנו על מנת שנוכל להציע את החבילה האולטימטיבית עבורכם, חבילה שתשלב את כל הפינוקים וההפתעות המיוחדות שלנו. נשמח אם תצרי איתנו קשר בנייד: 054-7255555 (יוסי) או בנייד: 050-8815958 (תמי) או כאן.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם