מתנה לגבר ליום הולדת 40

יום הולדת עגול הוא סיבה מיוחדת לחגוג בדרך מיוחדת ומקורית, כאשר רוצים לציין את האירוע, בדרך כלל מפיקים אירוע משמעותי יותר מיום הולדת ‘רגיל’, אפשר לעשות אירוע משפחתי, או מסיבה עם החברים, ניתן להפתיע ולשלב אטרקציות המתאימות לבעל האירוע.

בדרך כלל ימי הולדת עגולים הם מעין ציון דרך וסימן לבאות, אנשים מסתכלים אחורה על מה שעברו ומתכוננים לשנים הבאות, הם שמחים לעשות זאת עם בני משפחה, חברים וכל מי ששמח לציין מאורע חגיגי ומהנה זה.

וכמובן לא לשכוח, חלק בלתי נפרד מהיום ההולדת הן המתנות המיוחדות שמקבלים ביום הולדת עגול, מכיוון שמדובר באירוע מיוחד, אנשים אוהבים להשקיע במתנה מיוחדת, פעמים רבות אפשר לקנות מתנה משותפת וכך להעניק מתנה בעלת ערך רב יותר אשר בדרך כלל לא מקבלים באופן רגיל. 

מהן המתנות שניתן לקנות לימי הולדת ‘עגולים’?

המתנות המושקעות והמיוחדות יכולות להיות: 

  • טיול מפנק לחו”ל – טיול לספארי באפריקה, טיול למקום אקזוטי (תאילנד, המלדיביים, הקריביים),  טיול גורמה – ביקור במסעדות ויקבים באיטליה וצרפת, טיול למזרח הרחוק – (יפן, סין, הודו).
  • חבילת ספורט – נסיעה לחו”ל לצפייה במשחק כדורגל אטרקטיבי (ליגת האלופות או אחת הליגות הבכירות באירופה).
  • סדנאות – ישנן בשוק כיום, סדנאות איכותיות מאד של יין, בישול גורמה ושוקולד.
  • ספא – האופציה המרגיעה, נהדר למי שצריך לנוח המציאות הדינמית, ניתן להזמין טיפולים שונים (עיסוי שבדי, אבנים חמות, עיסוי ארומתרפי).
  • אקסטרים – חבילות של ימי כיף אקסטרים: צניחה חופשית, צלילה, גלישה, כדור פורח, נסיעת מבחן במכונית מרוץ ועוד. (חבילות מסוג זה מתאימות מאד כמתנה לגבר ליום הולדת 40)
  • מופעים – אפשר להזמין כרטיס להופעה של אמן אהוב בארץ או בחו”ל.

במציאות של ימינו זה לא משנה אם המתנה לגבר בן 30 או שהמתנה לגבר בן 40 או שהיא אפילו מתנה לגבר בן 70, אנשים כיום נהנים מכל העולמות בלי קשר לגילם. אנשים מבוגרים רצים מרתון ונהנים מאד מספורט אקסטרים.

אם אתם רוצים להעניק מתנה בלתי נשכחת, מתנה מקורית לגבר בן 40 או מתנה מקורית לגבר בן 50 אשר בעל השמחה לא יפסיק לדבר עליה לפחות עד ליום הולדת העגול הבא שלו, אנו ממליצים לדבר איתנו על מנת שנוכל להציע את החבילה האולטימטיבית עבורו, חבילה שתשלב את כל הפינוקים וההפתעות המיוחדות שלנו, אנחנו נהפוך את יום ההולדת לחוויה שידברו עליה עוד זמן רב. נשמח אם תצרו איתנו קשר בנייד: 054-7255555 (יוסי) או בנייד: 050-8815958 (תמי) או כאן

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם