מתנה ליום הולדת לבת זוג

מחפשים מתנה מקורית לבת זוג? הגעתם למקום הנכון. גברים רבים מסתבכים כאשר מגיעה תקופת יום ההולדת, יש אפילו החרדים מפניה – היות והם רוצים לתת את מתנת יום ההולדת המוצלחת ביותר, כאשר הם לא בטוחים מה היא תהיה. 

כמובן שתכשיטים תמיד נחמד לקבל, גם מסאז’ זוגי וספר טוב – אבל מדובר במתנות בנאליות, אשר קונים תמיד בכל יום הולדת. אבל השנה אתם רוצים להפתיע, אתם רוצים להיות מקוריים ואתם רוצים שאת היום הולדת הזה היא לא תשכח לעולם. ובכן, המתנה הטובה ביותר שאפשר לתת לבת הזוג היא כמובן חוויה משותפת ובלתי נשכחת. 

הגיע הזמן לצאת קצת מהקופסא ויש לנו בדיוק את המתנה שאף אחת לא תצפה לקבל, אבל תהנה מכל רגע: חוויית נהיגה ספורטיבית זוגית לשניכם יחד, במכונית ספורט יוקרתית ואדרנלין שיישאר אתכם עד לסוף היום.

נכון, הרבה בנות אוהבת שופינג, מסאז’ים ומסעדות, אבל תופתעו לשמוע שלא מעט בחורות דווקא ישמחו לחוויית נהיגה ספורטיבית חד פעמית – היא מסעירה, היא כיפית ואפשר לעשות אותה ביחד. בנוסף, אין צורך לוותר על הרומנטיקה: בחרו חוויית נהיגה מותאמת אישית אשר תכלול נהיגה על רכב ספורט יוקרתי, סיור מודרך, טיפול ספא מפנק וארוחת ערב רומנטית, ותוכלו ליהנות מחוויה זוגית מושלמת.

כבר לא חייבים לשבור את הראש בניסיון למצוא מתנה ליום הולדת לבת זוג, אפשר פשוט להיכנס לאתר iDREAM ולהשאיר פרטים – אחד מנציגנו ישמח לחזור אליכם ולעזור לכם לתכנן את חוויית יום ההולדת הטובה ביותר לבת הזוג שלכם. מדובר במתנה לבת זוג שבאמת מראה שהקדשתם מחשבה ושמאוד אכפת לכם מיום ההולדת שלה, ובנוסף, המתנה גם תהיה מהנה עבורכם. יחד תוכלו ליצור חוויה בלתי נשכחת, אשר תתעלה על כל שאר ימי ההולדת האחרים.

אפשרות נוספת, היא לרכוש את תכנית “נהג מרוצים ליום אחד” עבור בנות הזוג המתעניינות בשגרת הנהיגה של נהג מרוצים מקצועי. מדובר ביום כיף המתרחש בצמוד לנהג מרוצים מקצועי ומתאר את סדר היום שלו. חלק מהחוויה הוא אימון כושר של נהג מרוצים אמיתי ואחריו אימון נהיגת מרוצים בצמוד לנהג, עבור מי שמחפשת פרטנרים להעצמת החוויה, ניתן לצרף עד 4 משתתפים, כך שאפשר לצאת עם זוג נוסף או אפילו עם כמה חברות. להזמנות ושאלות נשמח אם תצרו איתנו קשר בנייד: 054-7255555 (יוסי) או בנייד: 050-8815958 (תמי) או כאן.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם