מתנה מקורית לבעל ליום הולדת

מתנה מקורית לבעל ליום הולדת הוא מוצר שכבר לא קל למצוא: אתם כבר לא מעט זמן ביחד וכבר קניתם אחד לשני כמעט כל מה שהצלחתם לחשוב עליו. יש לו נעליים חדשות והוא ממילא אוהב ללבוש רק 5 חולצות בארון שלו – מה אפשר להביא לו השנה?

את לא רוצה לאכזב או חס וחלילה לתת את התחושה שהרומנטיקה דועכת, לכן את רוצה למצוא מתנה מושלמת, שתראה כמה מחשבה השקעת, כמה את אוהבת אותו וכמה את רוצה שהוא ייהנה ביום המיוחד שלו. את יכולה להפסיק לחפש, כי הגעת למקום הנכון.

באתר iDREAM ניתן למצוא מגוון חוויות נסיעה ספורטיבית, אשר יהפכו את יום ההולדת של בעלך ליום ההולדת הטוב ביותר שהיה לו. גברים רבים חובבים מכוניות וחולמים שיום אחד תהיה להם הזדמנות לנהוג על אחת ממכוניות הספורט היוקרתיות בשוק – וזה בדיוק מה שאת עומדת להעניק לו.

לא מדובר בעוד זוג גרביים או בחגורה חדשה, אלא בחוויה של פעם בחיים. חוויה של כוח, עוצמה ומהירות אשר תשלח זריקת אדרנלין לכל הגוף ותעלה חיוך על הפנים שיהיה מאוד קשה להוריד. אפשר אפילו לבחור באחת החוויות הזוגיות שלנו, בהן ניתן לנהוג על שני רכבים שונים ואפילו להחליף אחד עם השנייה באמצע. 

בנוסף, מומלץ לבחור בחוויה המלווה בצילומי סטילס ווידאו (כדי שתישאר מזכרת) ובארוחה זוגית בסוף היום, למקסימום הנאה ביחד. בעלך ייהנה מכל שלב בחוויית הנהיגה הספורטיבית שלו, אפילו מהתדרוך הבטיחות המלווה בקפה טוב, המעורר את החושים.

אם אהבת את רעיון חוויית הנהיגה הספורטיבית ואת מעוניינת לקחת אותו צעד אחד קדימה, אנחנו ממליצים על אחד מקורסי הנהיגה המופיעים באתר. אורך מרבית הקורסים הוא כ- 4 שעות, בהן לפחות 3 מוקדשות לנסיעה באחת ממכוניות הספורט המהודרות שלנו. 

גם לחוויית קורס הנהיגה ניתן להוסיף את צילומי הגו-פרו, 3-5 דקות של צילומים אשר ישמשו למזכרת ולהתגאות מול החברים, בנוסך לארוחה זוגית בסוף הקורס.

אם החלטת שמצאת את המתנה לבעל ליום הולדת המושלמת, כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר ואחד מנציגנו ישמח ליצור איתך קשר, לפרט על חוויות הנהיגה השונות, לענות על שאלותיך ובמידת הצורך לבצע את ההזמנה הרצויה. נשמח אם תצרי איתנו קשר בנייד: 054-7255555 (יוסי) או בנייד: 050-8815958 (תמי) או כאן.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם