מתנה מקורית ליום נישואין

יום הנישואים הינו יום ייחודי בלוח השנה שלנו, הוא לא קיים בלוחות שנה של אחרים מפני שזה היום המיוחד שלכם שמסמל את האהבה, הזוגיות והקשר בינכם.

אם אתם מחפשים מתנה מקורית ליום נישואים ואיך להפוך את היום הזה למרגש במיוחד שייזכר לשנים הבאות, ישנן מספר דרכים פשוטות אשר עי” קצת מחשבה ותכנון מוקדם יהפכו ליום מדהים.

אז מה עושים?

נעשה קצת סדר וניתן לכם אפשרויות למתנות מקוריות ליום נישואים:

 

  1. ארוחת בוקר מפנקת למיטה – אין כמו להתחיל את הבוקר עם מגש מלא כל טוב, קפה חם, מיץ תפוזים טרי, קרואסון פריך. הארוחה אינה צריכה להיות גדולה(אנחנו לא רוצים למלא את המיטה בפירורים) אלא מושקעת באיכותה.
  2. זר פרחים – אופציה שתמיד מרגשת, במקום זר אפשר גם להביא עציץ פורח, לאחר מספר ימי נישואים, המרפסת תהיה גדושה בעציצים שיסמלו את הקשר בינכם.
  3. קחו יום חופש מהעבודה – אל תהססו לבקש מהבוס יום חופש, הם רק יפרגנו לכם.(אבל אל תשכחו לבקש מספר ימים לפני).
  4. שוקולד – מתוק וטעים, זה הזמן לצאת לקנות שוקולד איכותי באמת, מי שמבין יעריך זאת, וכמובן שאפשר גם לצאת לסדנת הכנת שוקולד, כיף אמיתי.
  5. ארוחת ערב רומנטית – פעם בשנה מגיעה לכם ארוחת ערב רק לשניכם, הזמינו מראש מקום למסעדה ובקשו את השולחן הכי רומנטי.
  6. הופעה – יש אמן ששניכם אוהבים? זה הזמן לצאת מהבית.
  7. קפיצה קטנה לחו”ל – קיימים המון יעדים רומנטיים קרובים והיום בעידן הטיסות הזולות די קל למצוא יעד מתאים.
  8. יום ספא רגוע משותף – דרך נפלאה להתפנק ביחד, יום שיכול להתחיל בארוחת בוקר מענגת, השתכשכות בבריכה וטיפולי גוף שונים (מסאז’ים, שיאצו, רפלקסולוגיה ועוד)

תכשיט – אופציה שלא מתיישנת, תמיד אפשר לשמח עם שעון מעוצב או כל תכשיט אחר.

  1. יום אקסטרים – זאת אחת המתנות מקוריות ליום נישואין, מומלץ במיוחד לזוגות עם חוש הרפתקני, אפשר לבחור בין מספר אטרקציות מסעירות כמו: צלילה משותפת, צניחה חופשית או יום נהיגה ספורטיבית.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם