מתנות לגבר רעיונות

יום ההולדת שלו מתקרב ואין לך מושג מה לקנות לו? אל דאגה, את מתמודדת מול בעיה שבנות רבות צריכות להתמודד איתה לפחות פעם בשנה. הארון שלו מלא בגדים, הארון במטבח מלא בכל סוגי הקפה שהוא אוהב ובקבוק הבושם האהוב עליו עוד לא עבר אפילו את חצי הדרך – מה עוד אפשר לקנות לו?

אם גם את מחפשת בנרות רעיונות למתנה לגבר, הגעת למקום הנכון, כי יש לנו את המתנה המושלמת. רוב הגברים אוהבים מכוניות ולרבים מהם יש חלום סודי שמעולם לא שמעת עליו: לעשות סיבוב על רכב ספורט יוקרתי. נשמע כל כך פשוט! איך לא חשבנו על זה קודם? מדובר במתנה מושלמת לגבר!

תחושת המהירות והכוח, תמלא את גופו באדרנלין במשך שעה וחצי – בה הוא יוכל לנהוג ברכב ספורט יוקרתי, מהיר בעל כמות כוח סוס שהוא יכול היה רק לחלום עליה עד אותו הרגע. בשביל רבים מהגברים מדובר בהזדמנות של פעם בחיים. אך המתנה לא כוללת רק נסיעה מהסרטים, בהחלט לא. מדובר בחוויה שאתם יכולים ליהנות ממנה יחד, הכוללת תדרוך בטיחות ראשוני מלווה בכוס קפה טוב, נסיעה מרגשת ולקינוח: ארוחה זוגית רומנטית לחגוג את המאורע החשוב.

היום כבר אין צורך להיכנס בפאניקה לגוגל ולרשום במהירות “מתנות לגבר רעיונות” שבוע לפני החגיגה, כי עדיין לא הצלחת לחשוב על רעיון בעצמך – חוויית הספורט שמציעה חברת iDREAM היא מתנה שיש בה הכול: מחשבה, רגש, הנאה, יצירתיות וכמובן שניתן לעשות אותה ביחד! בנוסף, קיימת אפשרות לצלם חלק מהנסיעה במצלמת גו-פרו, ככה שגם תישאר לכם מזכרת להראות לחברים ולמשפחה.

באתרנו מגוון חוויות ספורטיביות שונות, מהן את יכולה לבחור את החוויה המתאימה ביותר לך ולגבר שלך. בין החוויות המוצעות באתר אפשר למצוא את “ליגה אחרת” המציעה נהיגה על רכב על מיוחד עם יותר מ- 400 כוח סוס וכוללת צילומי סטילס ווידאו, “זוגי לוהט” המציעה נהיגה בשתי מכוניות ספורט אגדיות במקביל, עם אפשרות החלפה באמצע וארוחה זוגית לקינוח וחוויית הנהיגה “זריזה ושובבה” המתאימה גם לנהגים צעירים.

חברת iDREAM מורכבת ממיטב אנשים המקצוע המנוסים בתחום, המציעים מגוון חוויות נהיגה במכוניות ספורט יוקרתיות המתאימות לכולם – בני זוג, נהגים חדשים והורים. בחברה מאמינים שלכל אחד מגיע חוויית נהיגה ספורטיבית לפחות פעם אחת בחיים. נשמח אם תצרי איתנו קשר בנייד: 054-7255555 (יוסי) או בנייד: 050-8815958 (תמי) או כאן.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם