מתנות מיוחדות לבעל

דבר ידוע הוא שנשים אוהבות לקנות מתנות מיוחדות לבעל, זה לא כל כך משנה מהו האירוע: יום הולדת, יום נישואין, קידום בעבודה, סיום לימודים או סתם רצון להפתיע ולחזק את הקשר הזוגי. בעולם השפע כיום, ישנן אפשרויות רבות לבחור מתנה מיוחדת לבעל, ההיצע גדול, אך יש גורמים רבים בהם צריך להתחשב: אופיו של הבעל (האם הוא אוהב ספורט, ספורט אקסטרים, או שאולי הוא יותר בכיוון של מוזיקה או בילויים שקטים ורגועים).

מתנות הן תמיד דבר משמח וגורם אושר למקבל, למרות המשפט: “שונא מתנות יחיה” עדיין לא נתקלתי במישהו שמתנה גרמה לו לעוגמת נפש. 

מתנה מקורית מסייעת לחזק את הקשר הזוגי, בין הבעל לאישה, לעזור לפתור מריבה כמתנת פיוס, או רצון להראות אהבה ואינטימיות.

ניתן לחלק את המתנות למספר קטגוריות עיקריות:

גאדג’טים – מתנות לגברים שאוהבים טכנולוגיה, משחקים ושיש להם כבר כמעט הכול, אלו מתנות משמחות אך לא תמיד שימושיות ולפעמים לאחר זמן שימוש קצר, הן יושבות על המדף ומעלות אבק. 

מסעדות (ארוחה רומנטית) – מתנה נפלאה לאנשים שאוהבים לאכול טוב, אין כמו ארוחה משובחת במסעדה רומנטית, להזמין מקום מראש במסעדה ולבקש שולחן שקט, או לשבת על הבר ביחד, וכמובן לא לשכוח להזמין בקבוק יין.

צימר או ספא – אחד הדברים הרומנטיים ביותר, הוא יציאה משותפת לצימר או ספא, להתנתק למספר שעות או אפילו למספר ימים מהרעש של המציאות ולהיות יחד באי של שקט ופשו להתפנק יחד.

מופעים – לחובבי המוזיקה או מופעי סטנד-אפ, פתרון מצוין, יכול להוות ערב זוגי מושלם

ספורט אקסטרים – אפשרויות רבות יש כיום בשוק: קורס צלילה, צניחה חופשית, פיינטבול, חופשת סקי, גלישת גלים ורוח ועוד. 

אצלנו ב iDREAM תוכלי להעניק מתנה מיוחדת במינה לבעלך, המתנה הזאת היא שילוב מנצח ומקורי, גם ספורט אקסטרים – חוויה שאין דומה לה בכל הארץ בזכות המקצועיות חסרת הפשרות שלנו וצי רכבי היוקרה שלנו. ניתן לשלב ארוחה רומנטית מפנקת במיוחד וגם בסופו של יום הכיף תוכלו לקבל סרטון וידיאו ערוך, אשר מנציח את רגעי השיא של היום באמצעות מצלמת גו-פרו משוכללת.

זה הזמן להעניק מתנה מיוחדת ומטריפה שבעלך לא ישכח לעולם, תוציאי את בעלך מהמציאות האפורה והחדגונית אל עולם המרוצים הצבעוני והתוסס. ואנחנו נתרום לו מהניסיון הרב שרכשנו בתחום הנהיגה הספורטיבית בשילוב דגמי המכוניות היוקרתיים והבלעדיים שלנו. נשמח אם תצרי איתנו קשר בנייד: 054-7255555 (יוסי) או בנייד: 050-8815958 (תמי) או כאן.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם