מתנות מיוחדות ליום נישואין

אם אתם רוצים לתת מתנה ליום נישואין, אבל לא רוצים עוד ארוחה בנאלית במסעדה או מסאז’ זוגי כמו שאתם עושים בכל שנה – יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם. 

חוויית נהיגה ספורטיבית על אחד מרכבי הספורט היוקרתיים שלנו! למרבית הגברים יש חלום קטן שנשמר אצלם עוד משהיו ילדים קטנים, והוא לנהוג על רכב ספורט אמיתי ולהרגיש כמו נהג מרוצים, אפילו לשעה אחת. עבור גברים רבים מדובר בחוויה חד פעמית, בה הם יכולים לנהוג על רכב שמרביתם ראו רק בסרטים. 

אבל חוויית הנהיגה אינה רק מתנה עבור בעלך, לא ולא, שניכם יכולים ליהנות בה ואף לקחת אותה לשלב הבא ולעשות יום שלם המוקדש להנאה ורומנטיקה. ניתן לשדרג את שעת הנסיעה לשעתיים, כך שיהיה לכם יותר זמן ליהנות ואף תוכלו להתחלף ולנהוג שניכם ולשלב בנהיגה גם סיור מודרך באתרים השונים, טיפול ספא מפנק במלון יוקרתי וארוחת בוקר/צהריים/ערב רומנטית.

אם אתם מעדיפים לשים יותר דגש על הנהיגה ולנהוג יותר משעתיים – מומלץ לקחת את אחד מקורסי הנהיגה שלנו, הנמשכים 4 שעות וכוללים לפחות 3 שעות נהיגה בפועל. כל חוויה או קורס שתבחרו כמובן תכלול גם תדרוך בטיחותי והסבר קצר, אך אתם חופשיים לבלות את יתר הזמן בנהיגה ובהתמסרות לאדרנלין, אשר יתחיל לזרום בגופכם מלחיצת הגז הראשונה.

בין חוויות הנהיגה הזוגיות שלנו ניתן למצוא את “היא והוא“, “אדרנלין זוגי מפנק” ואת “אקסטרים זוגי מפנק” – כל חוויה כוללת רכב ספורט אחר וזמני נהיגה שונים, אך כולן כוללות ארוחה זוגית מפנקת וצילומי סטילס ווידאו למזכרת. “אקסטרים זוגי מפנק” היא החוויה הזוגית המפנקת ביותר, היות והיא נמשכת כשעתיים וחצי וכוללת בנוסף לצילומים ולארוחה הזוגית גם אירוח חופשי במסעדה עם נוף מדהים לאורח כל התכנית. בכל החוויות הזוגיות ניתן להתחלף, כך ששני בני הזוג נהנים מחוויית הנהיגה ומזריקת האדרנלין. 

אם גם אתם החלטתם שהגיע הזמן לבלות את יום הנישואין בדרך קצת אחרת אבל חווייתית ביותר, הכנסו לאתר ובחרו בחוויית הנהיגה המועדפת עליכם. אם יש לכם שאלות או בקשות מיוחדות, נשמח אם תשאירו פרטים באתר ואחד מנציגנו יחזור אליכם במהירות האפשרית כדי לענות על כל שאלה ולעזור לכם לבחור את חוויית הנהיגה המושלמת עבור יום הנישואין שלכם. בנוסף, נשמח אם תצרו איתנו קשר בנייד: 054-7255555 (יוסי) או בנייד: 050-8815958 (תמי).

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם