מתנות מקוריות ליום הולדת לגבר

מתנה מקורית לגבר ליום הולדת

אם את מחפשת מתנה לגבר, מקורית, מפתיעה ומרגשת, זה הזמן לשמוע על הדבר הבא בתחום המתנות…

סביר להניח שכבר חשבת על כל הדברים הסטנדרטיים: פריט לבוש, כרטיס להופעה, ארוחה במסעדה ועוד, אבל כזאת מתנה מקורית לגבר, ליום הולדת הוא טרם קיבל…

תדמייני את הבעת הפנים שלו לתסריט הזה:

בבוקר של היום שתואם מראש, מגיע רכב ואוסף אתכם, בדרך אל היעד עוצרים לארוחה מפנקת ביותר, עם תפריט עשיר ומגוון, ארוחה זאת היא הדלק שלו להמשך המסעיר, בו מתנסים בנהיגה ברכב ספורט יוקרתי מהמתקדמים ביותר בעולם. מכוניות שהן הקרם של הקרם. שום מכונית שנהגתם עליה לפני כן אינה משתווה לאחת ממכוניות היוקרה שלנו, חווית הנהיגה אצלנו היא מקסימום של הנאה ואדרנלין.

אם את באמת רוצה לפנק ולהעניק מתנה מקורית ליום הולדת לגבר, את מוזמנת לבחור חבילת נהיגה שתתאים לו בצורה הטובה ביותר. אפשר לא להסתפק רק בנהיגה נטו, אלא להוסיף פינוקים והפתעות כיד המלך. ארוחה מענגת ועשירה, צילומי סטילס ווידאו באמצעות מצלמת גו-פרו משוכללת. 

אפשר כמובן לבחור גם את האזור בו רוצים להתנסות בנהיגה הספורטיבית, המסלולים נבחרו בקפידה ועוברים בנוף פראי ועוצר נשימה, האזורים בהם אנו ממליצים לנהוג הם: אזור הרי יהודה וירושלים: צובה, נס הרים, צור-הדסה והסביבה.

הנהיגה נמשכת כשעה נטו, אך ניתן להגדיל את חבילת הנהיגה לשעתיים ואף להעניק חבילה של יום פינוק מלא. יש לנו מתנות מקוריות לגבר ליום הולדת הכוללת סדרת אימונים מרוכזת שתימשך יום שלם ותיערך עם נהג מרוצים שיכשיר להישגים הגבוהים ביותר בתחום נהיגת המרוצים.

השיטות שנלמדות בסדרת האימונים בחוויית נהג מרוצים ליום אחד כוללות:
לימוד איך להסתכל ישירות אל תוך הפניה ומשם החוצה, אימון על מהירות עבודה של כפות הרגליים בדוושות התאוצה, הבלם והמצמד, ניצול רגל שמאל בדוושת הבלם, לימוד נקודות בלימה, מתודות שונות להעברות משקל, שיטות עבודה של מרוצים; עקב בצד אגודל, חילוף הילוכים מהיר ועוד. 

אם את אוהבת לפנק, ואת מחפשת מתנות מקוריות ליום הולדת לגבר, זה הזמן להזמין מתנה שהוא לא ישכח לעולם. תוציאי את הגבר שלך מהשגרה ותהפכי אותו למאושר. הניסיון הרב שרכשנו בתחום הנהיגה הספורטיבית בשילוב דגמי המכוניות היוקרתיים והבלעדיים שלנו, הופכים את יום ההולדת לחוויה שידברו עליה עוד זמן רב. נשמח אם תצרי איתנו קשר בנייד: 054-7255555 (יוסי) או בנייד: 050-8815958 (תמי)

או כאן.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם