נהג מרוצים ליום אחד

אין ילד שלא חלם להיות נהג מירוץ ליום אחד, אין גבר שחלום הילדות לא ליווה אותו בהתבגרותו, מי מאיתנו לא ניסה לנסוע טיפה יותר מהר?, להיכנס לסיבוב כמו במרוץ?, מי מאיתנו לא חלם על הפודיום?, ומי מאיתנו לא חשב לרגע "אילו רק יכולתי להרשות לעצמי!!"
נהג מרוצים ליום אחד ב-iDREAM – עכשיו גם אתם יכולים להרשות לעצמכם!!
iDREAM פותחת בפניכם את האפשרות לחוות את חיי נהג המרוצים ליום אחד.
ביום הזה תזכו אתם בני הזוג לפגוש נהג מרוצים אמיתי שילווה אתכם ביום כיף המתאר את סדר היום של נהגי המרוצים.
בחוויית נהג מרוצים ליום אחד תזכו לאימון כושר של נהג מרוצים, אימון נהיגת מרוצים מלא כשנהג המרוצים צמוד אליכם מנווט אתכם מאמן אתכם ומלמד אתכם לנהוג כמו אלופי עולם ולבסוף ארוחת צהריים של אלופים מפנקת במיוחד.
אז תתכוננו ליום של אלופים שלא תשכחו לעולם!!

תוכלו לבחור בין הונדה S2000 המדהימה בעלת המנוע הרצחני השואג ב 9,000 סיבובי מנוע לדקה וההנעה האחורית הבלתי מרוסנת, שתעניק לכם ריגוש אינסופי עם גג פתוח שישלים את התחושה של מרוצי הפורמולה ובין סובארו אימפרזה STI, שתיקח אתכם עמוק אל מרוצי הראלי ואל עולמם המטריף של חובבי החלקות הכוח והתאוצות הבלתי נתפסות.

תוכלו ללכת גם על BMW M235i PERFORMANCE שהיא מכונית המרוץ היחידה (עם רישוי לכביש) בארץ שעליה תוכלו לנהוג!
לדגם הזה אין מתחרים עם 407 כוח סוס ו-61 קג”מ.
הצמיגים מעשנים בכל תאוצה, המנוע מגיע ישירות מליגת המרוצים הגרמנית, ועם הנעה אחורית פרועה ובועטת היא תאפשר לכם לסיים את הקורס עם האפשרות להשתתף בכל ליגת מרוצים עם יכולות מדהימות

אנו מציעים סדרת אימונים מרוכזת שתימשך יום שלם ותיערך עם מיטב נהגי המרוצים שיכשירו אתכם להישגים הגבוהים ביותר.
הטכניקות שנלמדות בסדרת האימונים בחווית נהג מרוצים ליום אחד כוללות:
עבודה על המבט ישירות אל תוך הפניה ומשם החוצה, עבודה מהירה של כפות הרגליים בדוושות התאוצה, הבלם והמצמד, שימוש ברגל שמאל בדוושת הבלם, תרגול נקודות בלימה, טכניקות שונות להעברות משקל, טכניקת המרוצים עקב בצד אגודל, החלפת הילוכים מהירה, לימוד קווי נהיגת מרוצים, ועוד.
כולנו יודעים להעריך מכונית טובה, אך כאשר מדובר על מכוניות מרוץ חשוב לדעת כמה דברים על סוגי המכוניות השונים.

נהיגה במכונית מירוץ

סובארו אימפרזה STI PRODRIVE – בעלת מנוע טורבו עוצמתי במיוחד, כמכונית מרוץ חוקית לכביש המגיעה אלינו הישר מעולם הראלי העולמי. זוהי מכונית המרוץ הבטוחה ביותר שחווית הנהיגה עליה היא מהנה במיוחד.
הנסיעה עליה נשלטת לחלוטין אך גם מזרימה בגופו של הנהג כמות בלתי נתפסת של אדרנלין בזכות מנוע הבוקסר בעל נפח של 1,994 סמ”ק, הספק אדיר של 305 כ”ס, מומנט 41 קג”מ, וערכת ביצועים Prodrive. המכונית מגיעה למהירות מרבית של 265 קמ”ש, יש בה תיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים קדמיים, בורר הילוכים מנגנון Quick shift והנעה 4×4 קבועה עם דיפרנציאל מוגבל החלקה ומושבי מרוץ באקט.

הונדה S2000 - המכונית המושלמת לנהגהונדה  S2000 – היא מכונית ספורט מקורית ומדהימה שמספקת כמכונית מרוץ חוקית לכביש את חווית הנהיגה הקרובה ביותר לעולם מרוצי המסלול.
עם נפח 1,997 סמ”ק, הספק 240 כ”ס, הגבלת סל”ד 9,200.
מנוע צורח לשמיים, והנעה אחורית אקסטרימית, היא מספקת תחושת ישירות וחיבור בלתי נתפסים.
המכונית מגיעה למהירות מרבית של 240 קמ”ש ויש בה תיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים קדמיים ומושבי מרוץ.

BMW – מכונית העל היחידה בארץ המיועדת לחוויות נהיגה ספורטיבית.
אם אתם מהזוגות חולי האקסטרים ומהאנשים שיש להם את האומץ לקפוץ מצוק, אז תנסו לחוות את הנהיגה ברכב הזה.
עם מנוע 3 ליטר מוגדש טורבו המשודך לתיבת הילוכים עם 8 הילוכים, 4 תוכנות ניהול מנוע, 3 תוכנות ניהול גיר, הגה מרוצים מיוחד, הרבה חלקי קרבון להורדת המשקל ו 407 סוסי פרא, היא מאיצה מאפס למאה ב 4.2 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 305 קמ”ש.
היא עברה סדנת שיפורים בסדנת M Performance – סדנת הבית המכינה את מכוניות BMW לאליפויות ומרוצים והגיעה עם כל הדרה הישר ל iDREAM.
אז בשביל לחוות את הפאר, היוקרה ואת מסלולי המרוצים של אירופה זו הכתובת!!!

נהג מרוצים ליום אחד – מה במפגש / מתכונת הקורס

החלום להיות נהג מרוצים קורם עור וגידים.
אנו מזמינים אתכם לערוך פגישת היכרות על כוס קפה שאחריה תוכלו להירשם ולהצטרף למועדון החברים.
בתחילת הקורס נאמר מספר מילים על בטיחות בנהיגה, יינתן הסבר על אופי הקורס, יוגדרו היעדים ויוסברו הדרכים להשגתם.
בהמשך נכיר את מכלולי הרכב השונים.
בשלב הבא נצא אל אתר הקורס ונערוך היכרות עם תוואי הכביש.
בקורס ילמדו תכנים שונים בדגש ספורטיבי כמו ישיבה נכונה, אחיזת הגה, שימוש במבט אל תוך הפניה, האצה מדורגת, בלימה נגררת, קווי פניה בסיסיים, העברות משקל (הבנה ושימוש G-Force), קווי פניה מורכבים (Slow in-Fast out), נהיגה חלקה מול נהיגה אגרסיבית, שימוש בכף רגל שמאל בדוושת הבלם והכרת טכניקת עקב בצד אגודל (Heel and toe).
ההדרכה תינתן על ידי נהג מרוצים מדופלם בעל רישיון F.I.A, ניסיון עשיר והיסטוריה ענפה של זכיות רבות במרוצים בארץ ובחו”ל.

מחיר? אופציות?

ניתן לתאם קורס מרוצים לקבוצות של עד 4 משתתפים, וקיים גם קורס מיוחד לנהיגת מרוצי DRIFT לקבוצות עד 4 משתתפים.
קיימת אפשרות לביצוע קורס מרוץ ברכב הלקוח לאחר אישור הרכב על ידי המדריך.
מחיר החוויה נקבע בהתאם לסוג הרכב הנבחר, משך החוויה ועוד.
בנוסף, ניתן לקיים קורסים לנהיגת ראלי והכשרת נווטים בהתאמה אישית.
אנו מציעים גם הכוונה לקבלת רישיון נהיגת מרוצים בינלאומי וסיוע בהשתתפות בנהיגת מרוצי ראלי באירופה.
יתר על כן אנו מקיימים הכשרת ילדים ובני נוער להשתתפות במרוצי קארטינג ומספקים הדרכות לנהיגת מרוצים בחו”ל במסלולים נבחרים וברכבי ספורט ייעודיים.

עדיין לא בטוחים?
אנו מזמינים אתכם לערוך פגישת היכרות על כוס קפה שאחריה תהיה באפשרותכם להירשם ולהצטרף למועדון החברים המפנק שלנו.

נהג ליום אחד בסובארו Impreza STI - מכונית המרוץ האולטימטיבית
מכונית מרוץ קיצונית חוקית לכביש. 305 כ"ס הנעה לכל ארבעת הגלגלים, מערכת בלימה משודרגת, מתלי ספורט קשוחים, מושבי ספורט אוחזים – קורס מקצועי לנהיגת מרוצים. יום שלם של טרוף חושים ב-6,000 ₪. קורס בהתאמה מלאה לכל לקוח. החל מ 3,500 ש"ח
נהג מירוץ ליום אחד בהונדה S2000 - המכונית המושלמת לנהג המוחלט
הנעה אחורית, 240 כ"ס, 6 הילוכים ידניים מהירים – מתכון בטוח לאדרנלין בשמיים. נלמד איך להחליף הילוכים במהירות הבזק באמצעות מנגנון הקוויק שיפט, נדע איך להחזיק אותה בפניות מבלי שתשקשק בזנבה, נרגיש את עוצמת הבלימה המדהימה – וזאת רק ההתחלה במכונית הספורט הטהורה לנהג. נהג מרוצים יאמן אותך לשליטה מלאה במכונית הספורט הקיצונית. החל מ 2,400 ₪ לשעתיים
מכונית העל היחידה בארץ המיועדת לחוויות נהיגה ספורטיבית.
מכונית העל היחידה בארץ המיועדת לחוויות נהיגה ספורטיבית. אם אתם מהזוגות חולי האקסטרים ומהאנשים שיש להם את האומץ לקפוץ מצוק, אז תנסו לחוות את הנהיגה ברכב הזה. עם מנוע 3 ליטר מוגדש טורבו המשודך לתיבת הילוכים עם 8 הילוכים, 4 תוכנות ניהול מנוע, 3 תוכנות ניהול גיר, הגה מרוצים מיוחד, הרבה חלקי קרבון להורדת המשקל ו 407 סוסי פרא, היא מאיצה מאפס למאה ב 4.2 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 305 קמ”ש. היא עברה סדנת שיפורים בסדנת M Performance – סדנת הבית המכינה את מכוניות BMW לאליפויות ומרוצים והגיעה עם כל הדרה הישר ל iDREAM. אז בשביל לחוות את הפאר, היוקרה ואת מסלולי המרוצים של אירופה זו הכתובת!!!
הקודם
הבא

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם