רעיון מתנה לאבא ליום הולדת

כל שנה אנחנו מופתעים מחדש, יום ההולדת של אבא ממש מעבר לפינה ואנחנו עדיין לא קנינו לו מתנה מקורית, וכמו כל שנה אין לנו מושג מהו הדבר שישמח אותו באמת, ויגרום לו להגיד: “איך ידעתם? זה בדיוק מה שחלמתי עליו?”

אתם לא צריכים להיכנס לפאניקה… יש  שלל פתרונות והיום מגוון המתנות הוא אינסופי בהתאם למגבלות התקציב כמובן.

אז איך מוצאים מתנה לאבא ליום הולדת?

במידה והמתנה אינה הפתעה, לפעמים הדבר הנכון הוא לשאול את בעל השמחה בפשטות, איזה מתנה הוא היה רוצה לקבל? אתם תופתעו לדעת, שלפעמים לאנשים יש חלומות כמוסים שהיו רוצים להגשים ופשוט לא שאלו אותם… השיטה המתחכמת יותר היא לשאול בדרכים עקיפות ולנסות לדובב אותו באמצעות שאלות שסובבות על תחביבים, חלומות שהיה רוצה להגשים, דברים שנחוצים לו ביום-יום ועוד. בנוסף אפשר לשאול את אימא או קרובי משפחה אחרים וחברים קרובים לדעתם, מה הם חושבים תהיה המתנה האולטימטיבית בשביל אבא.

איפה אפשר לחפש רעיון, מתנה לאבא שיש לו כבר הכול?

היום, בעידן האינטרנט, הכול נמצא ממש בכף היד, ניתן למצוא כל מתנה, לברר מחירים ולסגור עסקה, ממש בקלות, החוכמה היא למצוא את המתנה המתאימה שתשאיר את אבא עם פה פעור וחיוך גדול. לפני שמזמינים מתנה, סדנא, קורס מיוחד, הופעה ועוד, כדאי לברר מי החברה שעומדת מאחורי המתנה שהמדריכים הם אנשי מקצוע מעולים שיכולים להפוך את החוויה מטובה למעולה.

לפני שמתחילים לחפש מתנה מומלץ לנסות לעשות רשימה לפי קטגוריות וכן לבצע הערכת תקציב למתנה, ההמלצה שלנו היא לקנות מתנה משותפת כך שניתן להגיע לסכום גבוה יותר ובעזרתו המתנה תהייה גדולה ומרשימה יותר ותשיג אפקט חזק יותר. 

מהן הקטגוריות למתנות?

  • פריט לבוש – במידה וקונים פריט לבוש, יוצא דופן שלא קונים בדרך כלל או שאבא לא היה קונה לעצמו (מעיל, תיק, שעון). אלו דברים שימושיים לשנים רבות ויכולים להוות פתרון לגבר האלגנטי.
  • גאדג’טים – נשים אומרות שגברים הם למעשה ילדים שלא התבגרו… גברים רבים ישמחו לקבל גאדג’טים יוקרתיים, אלקטרונים או משחקים (טלפונים סלולריים וציוד נלווה, רחפנים, עטים מיוחדים, מצלמות גו-פרו ועוד)
  • פינוקים – פינוק לגוף ולנשמה – עיסוי, טיפול שיאצו, רפלקסולוגיה או חבילת טיפולים בספא הן מתנה נהדרת לגבר שצריך להירגע ולנוח. מתנה מעולה על מנת שלא עושים כל יום.
  • ספורט אקסטרים – מתאים כמעט לכל אחד גם אם הוא לא ספורטיבי בחיי היום-יום, ישנן פעילויות רבות שמהוות אטרקציה מדהימה ליום הולדת (צלילה, צניחה חופשית, סדנת נהיגה ספורטיבית).

אם אתם רוצים להעניק לאבא מתנה ליום הולדת, מתנה בלתי נשכחת, מושקעת וייחודית, אנו ממליצים לדבר איתנו על מנת שנוכל להציע את החבילה האולטימטיבית עבורו, חבילה שתשלב את כל הפינוקים וההפתעות המיוחדות שלנו. נשמח אם תצרו איתנו קשר בנייד: 054-7255555 (יוסי) או בנייד: 050-8815958 (תמי) או כאן.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם