רעיונות למתנת יום הולדת לבעל

הרבה נשים מתקשות בבחירת מתנת יום הולדת לבעל, רעיונות רבים פשוט נמחקים מהרשימה: הארון שלו מלא בגדים ויצאנו למסעדה האהובה עליו לפני חודש. את לא מצליחה לחשוב על רעיונות מוצלחים וסף התסכול עולה ככל שמתקרב התאריך – את רוצה לפנק אותו במתנה מפתיעה ומוצלחת שהוא יזכור להרבה זמן, אבל את לא מצליחה לחשוב על דבר שחסר לו. אל דאגה, חברת iDREAM כאן בשביל לתת לך רעיונות למתנת יום הולדת לגבר המוצלחת ביותר.

המתנה שאנחנו מציעים היא לא עוד שעון או נעליים חדשות, אנחנו מציעים הרבה יותר מזה – המתנה האידיאלית היא כמובן חוויה מיוחדת של פעם בחיים, כזאת שהוא לא ישכח לעולם. אבל מהי חוויה שגבר לעולם לא ישכח לעולם? את בוודאי שואלת. ובכן, אחד החלומות שנשארים כמעט אצל כל גבר עוד מימי הילדות, הוא החלום לנהוג על רכב ספורט מהיר, בעל כוח סוס שעולה על המכונית שלו לפחות פי 5. להרגיש את המנוע נוהם ומגרגר, לצפות בנוף טס על פני המכונית במהירות מסחררת ולשלוט ברכב חזק כל כך – יוצרים את חוויית הנהיגה האולטימטיבית.

אם את באמת רוצה להפוך אותו לגבר מאושר ביום ההולדת, העניקי לו את ההזדמנות שהוא חולם עליה כבר שנים: הזמיני לו חוויית נהיגה על אחת ממכוניות הספורט היוקרתיות באתר iDREAM. את אפילו יכולה לבחור באחת החוויות הזוגיות שלנו, הכוללות סיור באתר לבחירתכם, טיפול ספא מפנק וארוחה זוגית רומנטית לסיום היום – ובכך לשדרג את חוויית הנהיגה ולהפוך אותה ליום שלם, מושלם ובלתי נשכח.

חוויות הנהיגה שלנו כוללות תדרוך בטיחותי, נהיגה של בין שעה עד שעתיים עם אפשרות להוסיף צילום במצלמת גרו-פרו באורך של 3-5 דקות למזכרת וארוחה זוגית מפנקת. קיימת אפשרות להוסיף עוד שעת נסיעה, אבל אם את חושבת שהגבר שלך לא יסתפק בשעתיים בודדות, מומלץ לרכוש את אחד מקורסי הנהיגה שלנו, אשר נמשכים כ- 4 שעות וכוללים נהיגה של לפחות 3 שעות. בנוסף, ניתן לבחור את התכנית של “נהג מרוצים ליום אחד” בה ניתן להרכיב קבוצה של עד 4 משתתפים (אפשר לצרף את החברים) ולעבור את שיגרת היום יום של נהג מרוצים מקצועי, אשר יעבוד בצמוד עם משתתפי הקורס, יאמן אותם ויסביר להם על רכב המרוצים וכיצד יש לנהוג בו. לאחר מכן המשתתפים ינהגו ברכב עם הדרכה צמודה ולסיום ייהנו מארוחת צהריים מפנקת במיוחד. להזמנות ושאלות נשמח אם תצרי איתנו קשר בנייד: 054-7255555 (יוסי) או בנייד: 050-8815958 (תמי) או כאן.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם